Walory programu partnerskiego Redconst dla osoby inwestującej w myjnię bezdotykową, jak i dla użytkowników wprost wskazują, iż marka ta świadczy usługi na faktycznie najwyższym pułapie. Zarządca myjnie bezdotykowe producent może liczyć na: zwiększenie lojalności klientów, poprawienie wpływow pieniężnych dzięki środkom przedpłaconym, poszerzoną analizę finansową całej inwestycji, bezzwłoczne generowanie faktur dla korzystających z myjni, wstępną zgodność z systemem KSeF, odbywające się sprawnie uzupełnianie kart poprzez system Przelewy24, nieskomplikowane rozporządzanie konkretnymi akcjami promocyjnymi, jak i zrealizowanie reklamacji na odległość razem z weryfikowaniem. Osoby korzystające z myjni mają z kolei zapewniony uczciwy system abonamentowy. Jest on stały, policzony od myjni i nie zależy od obrotów. Mają też zapewnione automatyczne otrzymanie faktury za wszystkie operacje na myjni.
Wszechstronne zarządzanie myciem aut flotowych razem z zautomatyzowanymi doładowaniami to kolejny, spory atut, świadczący o tym, iż myjnie bezdotykowe Redconst zarządzane są nowocześnie. Osoby pracujące na myjni mają możliwość skorzystać z programu korzyści, takiego jak na przykład miesięczny budżet na mycie. Ponad 120 wybudowanych obiektów działających dotychczas także daje pewność wzorowej realizacji świadczenia. Na początku zleceniodawca otrzymuje 3 lata gwarancji wraz z wglądem do pełnego, profesjonalnego zaplecza.
Właściciel myjni otrzyma najlepszą chemię czyszczącą na rynku oraz może liczyć na usługi serwisowe. Redconst jako marka zajmująca się budowaniem innowacyjnych myjni bezdotykowych jest wybranym z liderów na rynku. Pracownicy motywują osoby interesujące się współpracą, że okres zwrotu z transakcji w myjnię to mniej więcej pięć lat. Atutem jest też to, że można decydować się na wybór posesji z bazy udostępnionych w firmie albo dzierżawić swoją działkę, jeżeli posiada się taki teren.
+Artykuł Sponsorowany+